Read File
  • Drakotrypa.gr
    Drakotrypa.gr

Τελευταία νέα

Αρθογραφία

Barcode, έξυπνες κάρτες, έξυπνα κινητά - smartphones, εμφυτεύσιμο microchip...

BarcodeΤι γίνετε τα τελευταία χρόνια και ακούμε συνεχώς στην τηλεόραση και τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τις λέξεις έξυπνες κάρτες,έξυπνα κινητά-smartphones,κάρτα του πολίτη και τώρα τελευταία για κάρτα του φιλάθλου;
Γιατί αυτή η εμμονή από το σύστημα να αποκτήσουμε όλοι κάρτες, είτε πιστωτικές είτε χρεωστικές είτε τώρα τελευταία κάρτες του πολίτη;

π.χ. διαβάζουμε από το 2008: «Μελλοντικά το Υπουργείο Εσωτερικών σχεδιάζει να καταργήσει όλους τους αριθμούς που έχει σήμερα ο κάθε πολίτης (ταυτότητα, διαβατήριο, ΑΦΜ, μητρώο κοινωνικής ασφάλισης) με ένα νούμερο το οποίο θα αναγράφεται στην «έξυπνη κάρτα» (‘Ελεύθερος Τύπος’, 1 Ιουνίου 2008).

Στα πρόθυρα του τελευταίου σταδίου της Παγκοσμιοποίησης...

1_19102015Όλα δείχνουν πως η Παγκοσμιοποίηση, ο πολιτισμός της Νέας Τάξης Πραγμάτων, στην Ελλάδα τουλάχιστον, βρίσκετε στο τελευταίο στάδιο της εφαρμογής της. Όλοι ζούμε σε ένα κόσμο που μας διαμορφώσαν τα τελευταία 40 χρόνια από την τηλεόραση(κυρίως) αλλά και των υπολοίπων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η επικυριαρχία της ιδεολογίας που μας πλασάραν σαν μόδα μέσω της τηλεόρασης και των περιοδικών(είτε lifestyle, είτε πορνό) τις τελευταίες δεκαετίες ενάντια στα ήθη και στις αξίες ήταν καθοριστική για τη νέα γενιά και τα αποτελέσματα της φανερά. Δεν βλέπουμε ότι οι καπιταλιστές και οι ελίτ προωθούν την χυδαιότητα και την άκρα ασέβεια, την  ηδονιστική χρηστικότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις;

Μας έβαλαν επίσης στην αναζήτηση και επίτευξη του αμερικάνικου ονείρου,για ένα καλό σπίτι,ένα "μουράτο" αμάξι(χωρίς απαραίτητα να είναι κακό να φτιάξεις ένα σπίτι από τις οικονομίες σου,αλλά εδώ το ζήτημα είναι ότι δώσαμε και την καρδία μας στα ντουβάρια και έγινε αυτοσκοπός το σπίτι και η αλλαγή του σαλονιού συμφωνα με τις επιταγές της μόδας κάθε λίγο και λιγάκι) και μία plasma τηλεόραση σε κάθε σαλόνι. Τρέχούμε να ικανοποιήσουμε τις ψεύτικες ανάγκες που δημιουργεί η τηλεόραση στον σύγχρονο κόσμο του άκρατου υλισμού και υπερκαταναλωτισμού που δημιούργησαν.

2_19102015Φτίαξαμε τη ζωούλα μας δηλαδή. Πέρα απο την ζωούλα μας δεν βλέπουμε τίποτα άλλο αφού και η οικογένεια μας έχει γίνει μία προέκταση του εγώ μας. Που πέρα από υπερτροφικό εγώ που θρέψαμε τόσα χρόνια αλλά και που μας μάθανε να το τρέφουμε έγινε σλόγκαν το :"κοίτα την οικογένεια σου και μην σε νοιάζει τίποτα άλλο" ή το :"κοίταξε την πάρτη σου" και σιγά σιγά γίναμε άτομα μέσα σε μια μάζα και όχι πρόσωπα μοναδικά και ανεπανάληπτα. . .

Ο Ιερομόναχος Συμεών Γρηγοριάτης σε μία συνέντευξη που του πήραν πριν πολλά χρόνια είχε πεί τα εξής:
Οι άνθρωποι δεν ξέρουν πια πώς ν' αγαπάνε. Ένας πατέρας της Εκκλησίας λέει: «Αγάπα και κάνε ό,τι θέλεις». Σήμερα οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν ό,τι θέλουν αλλά προπαντός να μην αγαπάνε. Γιατί; Διότι φοβούνται. Δεν θέλουν να δεσμευτούν. Θέλουν να καταναλώνουν μόνο και να συμπεριφέρονται μέσω των καταναλωτικών τους προσωπείων. Και ξέρεις πόσο υποφέρουν; Δεν ξέρουν πώς να πλύνουν το πρόσωπο τους γιατί δεν έχουν πια.

3_19102015Το σύστημα της Παγκοσμιοποίησης του σύγχρονου θεαματικού καπιταλισμού έχει προνοήσει για τα πάντα. . .
Για τους έχοντας κλίση και εθισμένους στα τυχερά παιχνίδια τον "νόμιμο τζόγο",για τους φιλόδοξους-κενόδοξους το lifestyle περνώντας μας το μήνυμα για καριέρα χάνοντας κάθε άλλο ενδιαφέρον παρά για το πως θα φτιάξουμε το image μας μέσα απο την δουλειά(χωρίς βέβαια να είναι απαραίτητα κακό να εξελιχθείς στον χώρο του επαγγέλματός σου,αλλά αυτό που μας κάναν να θεοποιούμε την δουλειά,παραμελώντας τον/την σύντροφο μας ή τα παιδιά μας στο βωμό της επίτευξης του κέρδους και της καριέρας είναι άθλιο. . . ) και το πως θα γίνουμε πλούσιοι.

Για τους φιλήδονους προωθούν την ελευθεριότητα(την ασυδοσία δηλαδή) στον έρωτα,είτε αυτό γίνετε με τις πόρνες που ελέγχουν οι ίδιοι είτε αυτό γίνεται σε επίπεδο προπαγάνδας από τα μέσα που κατέχουν(τηλεόραση,κινηματογράφος,τύπος κτλ. ) δείχνοντας μας συνεχώς εικόνες και ταινίες φτηνού σεξ για να μας προκαλέσουν-εξάψουν τα ένστικτα(τα οποία είναι κατώτερα μέρη της ψυχής) έτσι ώστε να μας χειραγωγούν,γιατί είναι γνωστό ότι ελέγχοντας τα πάθη ενός λαού τον κάνεις ότι θέλεις. Το ίδιο κάνουν και στους πολιτικούς(όχι όλους) τους οποίους τους κάνουν μασόνους και τους προσφέρουν πόρνες,χρήμα ,δόξα και ναρκωτικά και έτσι τους κάνουν ότι θέλουν,αφού τους ελέγχουν τα πάθη τους και έτσι κατεβάζουν και ψηφίζουν νομοσχέδια αντιεργατικά και ανήθικα  που τους προτείνουν οι ανώτεροί τους μασόνοι. Και ακριβώς αυτήν την τακτική εφαρμόζουν και στο λαό εξάπτοντας του τα πάθη-ένστικτα μέσω της τηλεόρασης γκρεμίζοντας κάθε ήθος και αξία σε επίπεδο κοινωνικής μηχανικής. . . και έτσι τελικά κάνουν το λαό μάζα. . .

Έτσι στις ταινίες του Hollywood δεν βλέπεις ταινία που να υπάρχει μία οικογένεια σοβαρή αγαπημένη και με αξίες αλλά σχεδόν πάντα διαλυμένες οικογένειες,παιδιά χωρισμένων γονιών,εικόνες φτηνού σέξ κτλ. δημιουργώντας το πρότυπο στις νέες γενιές πως αφού το δείχνει η τηλεόραση και ο κινηματογράφος είναι φυσιολογικό και γαλουχήθηκαν τα παιδάκια με τέτοιες σκηνές...
Το ίδιο συμβαίνει και στις σύγχρονες σειρές. . .

Άλλη κλασική σκηνή στις ταινίες τους τα ναρκωτικά και οι σκηνές βίας. Ο στόχος φανερός... να μάθουν τα παιδάκια πως το να την πίνεις είναι της μόδας και είσαι in... και ότι πάντα στις ανθρώπινες σχέσεις υπάρχει βία και όχι ηρεμία και ομαλότητα.

Αυτό με τις σκηνές βίας γίνετε καθημερινά και στην τηλεόραση στις ειδήσεις που κάθε μέρα υπάρχει ένας σκοτωμός και ένας βιασμός με σκοπό να μας σοκάρουν την ψυχή και να μένουμε απαθείς στα καθημερινά κρούσματα βίας στις κοινωνίες και να μην  νοιαζόμαστε για τον διπλανό. Λες και δεν υπάρχουν αγνές ειδήσεις π. χ. επιτεύγματα επιστημόνων ή απλές φιλανθρωπικές κινήσεις του καθημερινού πολίτη αλλά μόνο βία και τρομοκρατία.

Ένα άλλο προγραμματάκι της Παγκοσμιοποίησης για τη νέα γενιά ήταν και είναι τα κινούμενα σχέδια που βλέπανε τα παιδιά από μικρά,τα οποία είναι γεμάτα υποσυνείδητα μηνύματα σεξ και διαστροφής της οικογένειας. Στόχος τους ή ενεργοποίηση της σεξουαλικότητας  των μικρών παιδιών από μικρή ηλικία και να φτάσουμε σε αυτό το χάλι που φτάσαμε με τις χιλιάδες εκτρώσεις το χρόνο μόνο για τη Ελλάδα. Αυτό βέβαια δεν ευθύνεται μόνο στα κινούμενα σχέδια αλλά και η τηλεόραση και ο τύπος που προωθούν την ασυδοσία στις διαπροσωπικές σχέσεις αλλά και οι γονείς με την παιδεία της ελευθεριότητας που δίδαξαν τα παιδιά τους. Επίσης τα κινούμενα σχέδια είναι γεμάτα βία για τους ίδιους λόγους που έγραψα παραπάνω... Φυσικά δεν είναι όλα τα κινούμενα σχέδια "διεφθαρμένα" και "κακά",υπάρχουν και κινούμενα σχέδια μια χαρά με πολύ ωραία μηνύματα...

Ένα άλλο προγραμματάκι που μπήκε σε εφαρμογή είναι και αυτό με τις εκπομπές μαγειρικής καθημερινά...
Μας βάζουνε να βλέπουμε καθημερινά συνταγές μαγειρικής και φαγητά για να εφαρμοστεί το σύγχρονο "άρτος και θεάματα" όπου αφού μας μπούκωσαν με θέαμα(βλέπε ποδόσφαιρο και ταινίες θεαματικές-επιστημονικής φαντασίας) τώρα μας δίνουν και πολύ φαγητό για να ξεχνιόμαστε...

4_19102015Ο σκοπός της προπαγάνδας αυτής ήταν να δημιουργήσουν ανθρώπους άτομα και όχι πρόσωπα στην κοινωνία και να μας διαφθείρουν σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε όταν θα έρθει ο Παγκόσμιος Δικτάτορας που μας ετοιμάζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων να μη αντιδράσει κανένας και να τα δεχτούμε όλα όπως τα σχεδιάζουν,αφού όταν είσαι διεφθαρμένος δεν σε νοιάζει τίποτα παραπάνω εκτός από τον ευατό σου. . . δεν πάει να καίγεται ο κόσμος,εγώ να περνάω καλά και ότι θέλουν να περάσουν...

Όπως τονίζει ο καθηγητής Γεώργιος Μαντζαρίδης "η παγκόσμια κοινωνία δεν οικοδομείται με την ομογενοποίηση των ανθρώπων, αλλά με την ανύψωσή τους ως προσώπων".

Αυτόν τον "πολιτισμό του προσώπου" καλείται η Εκκλησία μας να προβάλλει αυθεντικά στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, αυτού του εκρηκτικού μίγματος δυτικού ατομοκεντρισμού, οικονομικού φονταμενταλισμού, τεχνοκρατίας, αποθέωσης της αποτελεσματικότητας, της χρηστικότητας και της πληροφορίας, του ακόρεστου ευδαιμονισμού και της καταναλωτικής υστερίας των ατόμων και των μαζών. Είναι προφανές ότι το μόρφωμα αυτό δημιουργεί μια δυναμική απανθρωπισμού του ανθρώπου, απώλειας ανεκτίμητων παραδόσεων του χριστιανικού προσωποκεντρισμού, απαξίωσης των πνευματικών αξιών και του πολιτισμού της αλληλεγγύης, απώλειας της ευχαριστιακής σχέσης με την κτίση και καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος κ ά.


5_19102015Ένα από τα πιο πειστικά επιχειρήματα για υπέρ της παγκοσμιοποίησης, σήμερα, είναι ότι χωρίς αυτήν κινδυνεύουμε "να αφανιστούμε". Ένα πλήθος φωνές μας προειδοποιεί ότι ο κίνδυνος αυτός και μόνο δικαιολογεί την τελική θυσία που απαιτείται για να έρθει η «παγκόσμια ειρήνη» - και ότι, αν τα έθνη  παραδώσουν την κυριαρχία τους κατά τρόπο σύμφωνο με τον προγραμματισμό των Ηνωμένων Εθνών, θα τελειώσουν ένα σωρό προβλήματα που μας «απειλούν», όπως η απειλή της τρομοκρατίας, η απειλή της οικονομικής κρίσης, η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη, και άλλα και αμέσως θα αρχίσει μια εποχή πρωτοφανούς ειρήνης και ασφάλειας.

Και έτσι στηρίζοντας αυτά τα επιχειρήματα η Νέα Τάξη Πραγμάτων συν τα παρακάτω που αναφέρω θα μας προτείνουν να βάλουμε το τσιπάκι για να απαλλαχτούμε:

1. Απο την παγκόσμια τρομοκρατία(βάλε τσιπάκι για να δούμε ποιος είναι ο τρομοκράτης)
2. Βάλτε τσιπάκι στους ανθρώπους με Alzheimer για να μην χάνονται
3. Βάλτε τσιπάκι στο μωρό για να μην χαθεί
4. Βάλτε τσιπάκι για υγειονομικούς λόγους
5. Βάλτε τσιπάκι για να μπαίνετε στο club χωρίς να περιμένετε στη σειρά
6. Βάλτε τσιπάκι για να δούμε ποιος φοροδιαφεύγει
7. Βάλτε τσιπάκι στο χώρο εργασίας για να ανοίγουν οι πόρτες αυτόματα
8. Βάλτε τσιπάκι στους κρατούμενους για να μην αποδράσουν κτλ.

Και θα το πάρουμε όλοι και θα είμαστε σαν τα μοσχάρια που πάνε για σφαγή. Όποιος θα έρχεται αντίθετος σε κάτι με το σύστημα απλά θα του κλείνουν το τσιπάκι και δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα αφού όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με αυτό. Η απόλυτη δηλαδή δικτατορία. Λίγοι θα είναι αυτοί που δεν θα το πάρουν και αυτοί θα καταφεύγουν στα βουνά όπως έχει προφητευθεί από διάφορους Αγίους...

6_19102015Ο πόλεμος που μας κάνουν είναι πολιτισμικός.
Το σύστημα μας έκανε να πιστεύουμε αυτά τα οποία μας παρουσιάζουν σαν δικές μας σκέψεις και τρόπο ζωής. . . και φυσικά το πέτυχαν. . .

Και όπως είπε ένας Αγιορείτης γέροντας πριν μερικά χρόνια:
Βρισκόμαστε στην αρχή των εσχάτων. . .
Εσείς τι λέτε;Βρισκόμαστε;


undisputed
Οκτώβριος 2015

Ασθένεια μεταχρωματικού έλκους του πλατάνου

Αγαπητοί αναγνώστες καλησπέρα σας.

Η άνοιξη ήρθε.
Με αυτήν την ευκαιρία θέλω να σας γνωστοποιήσω μία σοβαρή ασθένεια που υπάρχει στα πλατάνια μας,σε αυτό το ωραίο δασοπονικό είδος της χλωρίδας της χώρας μας.

Απο την περίοδο της άνοιξης με την έκπτυξη των φύλλων και μέχρι το φθινόπωρο όπου θα πέσουν ξανά τα φύλλα μπορούμε να παρατηρήσουμε στην περιοχή μας,αν κάποια πλατάνια έχουν ξεραθεί απο αυτή την τόσο σοβαρή ασθένεια.

Αν δεν προσέξουμε όλοι(απλοί πολίτες,δασαρχεία,Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας,δήμοι κτλ.) θα πάρει μεγάλες διαστάσεις και θα καταστραφούν τεράστιες εκτάσεις παραποτάμιας βλάστησης πλατάνου αλλα και γενικά συστάδες πλατάνων.

Εκλογές και αποχή

apohi_03Δεν υπήρξε εκλογική αναμέτρηση τα τελευταία χρόνια που να μην ακούσω τη φράση «δεν πάω να ψηφίσω». Και δυστυχώς την έχω ακούσει και από ανθρώπους μορφωμένους -με την επικρατούσα τέλος πάντων άποψη περί μορφώσεως, αυτής του σπουδαγμένου- αλλά και από ανθρώπους σκεπτόμενους.
Πρέπει να το ομολογήσω, πως στο άκουσμα μιας τέτοιας δήλωσης -εγώ τη θεωρώ επιπόλαια- συγκρατώ με κόπο τον θυμό μου. Και να εξηγήσω γιατί:
 
1. Σκέφτηκε ο «πολίτης» που την εκστομίζει, πότε οι κοινωνίες άρχισαν να αποκτούν το δικαίωμα της ψήφου; Να του το θυμίσω: τα τελευταία διακόσια χρόνια. Και μη μου αναφέρουν ως αντίλογο την αθηναϊκή δημοκρατία, γιατί η αθηναϊκή δημοκρατία ήταν δημοκρατία για τους πολίτες της, τους ελεύθερους Αθηναίους και όχι για τις χιλιάδες άλλους ανθρώπους που ζούσαν μαζί τους δηλ. τους δούλους.
 
2. Σκέφτηκε ο «πολίτης» πού ίσως και να κόπτεται για τα ίσα δικαιώματα των δύο φύλων, πότε απέκτησαν οι γυναίκες τη δυνατότητα να ψηφίζουν;  Για πρώτη φορά το 1893 στη μακρινές μας Αυστραλία και  Ν.Ζηλανδία, το 1906 στη Φινλανδία, έως το 1920 σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, στις ΗΠΑ και στον Καναδά  και μόλις το 1956 στην πατρίδα μας!
 
3. Σκέφτηκε ο «πολίτης» που δεν τον νοιάζουν οι εκλογές, ότι το δικαίωμα αυτό δεν του το χάρισε κανείς αλλά κατακτήθηκε με αγώνες, με θυσίες και με αίμα; Θυμίζουμε μόνο τη Γαλλική Επανάσταση το 1789 αλλά και την ελληνική 3η Σεπτεμβρίου του 1843.
 
4. Θέλει ο «πολίτης» αυτός που τόσο εύκολα απεμπολεί αυτό το δικαίωμα, να του θυμίσουμε την 7χρονη ελληνική δικτατορία, την 36χρονη του Φράνκο και την 48χρονη του Σαλαζάρ;
 
5. Σκέφτηκε ποτέ αυτός ο «ψαγμένος πολίτης», αυτός που εύκολα και αβίαστα βγάζει το συμπέρασμα ότι «τίποτα δεν αλλάζει», ότι αφήνει «στους άλλους» τη δυνατότητα του ελάχιστου έστω επηρεασμού των  εξελίξεων που θα  παρατηρηθούν στη χώρα μας κατά την επόμενη κοινοβουλευτική περίοδο και αυτός αμέτοχος και συνήθως κριτής των πάντων, τραβάει την ουρά του στην άκρη;
 
6. Σκέφτηκε ποτέ ότι, κάτω από ιδανικές, σπάνιες, απίθανες έστω συνθήκες, η ψήφος του μπορεί να έχει τεράστια δύναμη; Είναι πολλά τα παραδείγματα, αλλά θα αναφέρω ένα μακρινό. Στο νομό Καρδίτσας στις εκλογές του 1952, ένας ψηφοφόρος δεν πήγε να ψηφίσει. Ο εκλεκτός του ισοψήφησε με αντίπαλό του από το αντίθετο κόμμα, ο οποίος τελικά κέρδισε και την έδρα  έπειτα από κλήρωση, όπως επέβαλε ο εκλογικός νόμος. Εύκολα διαπιστώνει κανείς τη δύναμη της ψήφου που δεν δόθηκε τελικά, αλλά δεν μπορεί να φανταστεί  τη δύναμη που θα είχε στην -ιδεατή, αλλά όχι απίθανη- περίπτωση της ισοψηφίας των αντιπάλων κομμάτων στη Βουλή, όπου ο σχηματισμός μιας κυβέρνησης θα κρινόταν από τη δική του αποχή!
 
Έπειτα απ’ όλα αυτά και ανεξάρτητα εάν το Σύνταγμα ορίζει ότι η ψήφος είναι υποχρεωτική, χωρίς ωστόσο -και καλά κάνει- να παίρνει μέτρα εναντίον όσων «παρανομούν», εγώ θεωρώ ότι έχουμε ηθικό καθήκον και ιερά υποχρέωση απέναντι στα εκατομμύρια των γενεών που προϋπήρξαν πριν από μας και δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα, να ασκήσουμε αυτή την ύψιστη πράξη δημοκρατίας, κι ακόμα περισσότερο, θεωρώ έγκλημα να απέχω από τα τεκταινόμενα στην πατρίδα μου, έστω και εάν η συμμετοχή μου εξαντλείται στο ένα δεκάκις εκατομμυριοστό των εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους!
Και όσο για τη δικαιολογία «τι να ψηφίσω, κανείς δεν με εκφράζει» και ότι  «όλοι ίδιοι είναι», δημοκρατία -ευτυχώς- έχουμε και ο καθένας έχει το δικαίωμα, αφού θεωρεί τον εαυτό του τόσο ιδιαίτερο και δεν υπάρχει ένα μίνιμουμ συμβιβασμού με τόσα κόμματα που παίρνουν μέρος κάθε φορά στις εκλογές, να δημιουργήσει ο ίδιος έναν εκλογικό σχηματισμό και να κατέλθει ως υποψήφιος ηγέτης!

Γ.Γούσιας
17/9/2015 

Πολιτισμός! Επιστροφή στην τοπική ανάπτυξη – (Σκέψεις για το Δήμο Μουζακίου)

nota-makrigianni-plakiaΘα μπορούσε κάποιος, μέσα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, να ισχυρισθεί ότι φέτος το καλοκαίρι ανάσες εκτόνωσης και ψυχαγωγίας απάλυναν την φρικτή οικονομική καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Και αυτό οφείλεται στην ενεργό δράση όλων των Συλλόγων των Δημοτικών Διαμερισμάτων ή Κοινοτήτων του Δήμου Μουζακίου, που ξεπέρασαν τον εαυτό τους και πρόσφεραν άπλετα ανακούφιση και ψυχαγωγία στους συμπολίτες τους.

Ποιο Σύλλογο και ποιο Δημοτικό Διαμέρισμα να πρωτοσυγχαρεί κανείς; Αξιοποίησαν το ανθρώπινο δυναμικό, έκαναν κοινωνούς σε κοινές δράσεις τους συγχωριανούς τους, εργάστηκαν όλοι εθελοντικά, συνεισέφεραν οικονομικά και πραγματοποίησαν μικρά θαύματα στα χωριά τους. Συγχαρητήρια! Πολλαπλά συγχαρητήρια, γιατί απέδειξαν ότι μέσω του εθελοντισμού μια συλλογικότητα – δημιουργός γεννιέται που με περίσσευμα ψυχής αλλάζει τα δεδομένα, ταρακουνάει τα λιμνάζοντα ύδατα και μεγαλουργεί. Το ενδιαφέρον, ο ζήλος, η γενναιοδωρία γίνονται πράξεις. Αυτό έγινε λοιπόν φέτος. Έγιναν πράξεις. Πράξεις που ξεπέρασαν τις ελλιπείς υποδομές, τη δυσκολία της πρόσβασης (αφού ο Δήμος μας έχει την ιδιαιτερότητα να απαρτίζεται από ορεινό και πεδινό όγκο) την οικονομική δυσχέρεια κ.α.

Περισσότερα Άρθρα...

Σελίδα 2 από 6

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 Επόμενο > Τέλος >>

Facebook Page

pantos_egainia_2

Αναζήτηση

Σύνδεση







Login reminder Forgot login?

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie. Για να μάθετε περισσότερα για το τι είναι τα cookies και πως χρησιμοποιούνται δείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου.

Να δέχομαι cookies από αυτή τη σελίδα.

EU Cookie Directive Module Information