Read File
  • Drakotrypa.gr
    Drakotrypa.gr
Αρχική Μεταξύ μας

Γεια χαρά, Επισκέπτης
Παρακαλώ Σύνδεση ή Εγγραφή.    Χάσατε τον κωδικό σας;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ (1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Πάνε στο τέλος Αγαπημένο/α: 0
ΘΕΜΑ: ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
#692
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

Είναι γνωστό ότι η χώρα μας , όσο αφορά την διοικητική και αυτοδιοικητική της δομή μπαίνει σε μια νέα φάση .
Οι μεγάλες αλλαγές προετοιμάζονται και μάλιστα απόφαση της κυβέρνησης είναι οι επόμενες εκλογές , να γίνουν με το νέο νόμο.

Για το Νομό μας βλέπουν το φως διάφορα σενάρια με το τελευταίο αυτό για δημιουργία τεσσάρων μεγάλων Δήμων , Καρδίτσας. Μουζακίου, Παλαμά και Σοφάδες,

Πέρα όμως απο το τελικό σχήμα που θα επιλέξει η κυβέρνηση , μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος διοίκησης και λειτουργίας των μεγάλων αυτών Δήμων, πως θα διοικούνται οι Δήμοι που θα ενσωματωθούν στον κεντρικό Δήμο .Τι θα γίνει με τα χρέη των Δήμων και το κυριότερο θα υπάρχουν νέοι πόροι και από που, για να λειτουργήσει όλο αυτό το μεγάλο σχήμα ..

Θα πρέπει να στελεχωθεί ο νέος Δήμος με το κατάλληλο ειδικό επιστημονικό προσωπικό , για να μπορεί να αντιμετωπίζει τα προβλήματα του διευρυμένου Δήμου ( μηχανικούς –μηχανολόγους –ηλεκτρολόγους –τοπογράφους – χημικούς – οικονομολόγους - ηλεκτρονικούς Η/Υ κλπ)
,με δεδομένο ότι γίνεται σήμερα χρειάζεται μελέτη και το ιντερνετ έγινε βασικό εργαλείο ανάπτυξης .

Ένα επίσης μεγάλο και σημαντικό θέμα είναι ο ρόλος των προέδρων και των τοπικών συμβουλίων στο καινούργιο καθεστώς λειτουργίας των Δήμων.

Οι πρόεδροι των τοπικών διαμερισμάτων αντιμετωπίζουν σήμερα πολλά προβλήματα , είναι αυτοί που όλο το 24 ωρο και σε καθημερινή βάσει προσπαθούν με ελάχιστα μέσα να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους που ζουν στα χωριά μας, με ελάχιστες έως μηδενικές αρμοδιότητες .και χωρίς ψήφο στο Δημοτικό συμβούλιο.

Η παραμονή των κατοίκων στα χωριά μας, απαιτεί την λειτουργία με αυξημένες αρμοδιότητες των προέδρων και τοπικών συμβουλίων , για να μπορούν να δίνουν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν , με δεδομένο ότι το Δημοτικό Συμβούλιο με τον νέο νόμο ,θα έχει να αντιμετωπίσει ένα πολλαπλάσιο αριθμό τοπικών Διαμερισμάτων και με μεγαλύτερη βαρύτητα τις έδρες των παλαιών Δήμων .

Σε διαφορετική περίπτωση , αν δηλαδή δεν δοθούν αυξημένες αρμοδιότητες στον πρόεδρο και το τοπικό συμβούλιο ,ο Καλλικράτης θα αποδειχθεί καταστροφικός για τα χωριά μας , και είναι σίγουρο ότι θα ερημώσουν ακόμα περισσότερο, με μεγαλύτερο ακόμα κίνδυνο ,να μεταφέρουν πολλοί τα δικαιώματα τους ,και η επόμενη απογραφή να είναι απογοητευτική για τα χωριά μας, με τις όποιες συνέπειες θα έχει αυτό για την σατα των χωριών μας, και κατ ΄επέκταση την συντήρηση και ανάπτυξη,
Ακόμα θα υπάρχει ο κίνδυνος να μην υπάρχουν καν υποψηφιότητες .

Όλα αυτά σήμερα βρίσκονται σε διαβούλευση και ο Δήμαρχο Μουζακίου και πρόεδρος της ΤΕΔΚ κ Κωτσό Γεώργιο ,έχει καταθέσει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση , για την διοίκηση και λειτουργία των νέων Δήμων και θα είχε ενδιαφέρον να την καταχωρήσει στο drakotrypa.gr , όπως βέβαια και κάθε άλλη ανακοίνωση που κάνει ο κ Δήμαρχος θα πρέπει να καταχωρείται στο drakotrypa.gr.
ΜΠΑΛΛΑΣ ΗΛΙΑΣ (Μέλος)
Expert Boarder
Δημοσιεύσεις: 123
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
Τελευταία διόρθωση: 01/02/2010 14:54 απο ΜΠΑΛΛΑΣ ΗΛΙΑΣ.
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
#694
Απ:ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
Πολύ ενδιαφέρουσα η έναρξη της συζήτησης στην σελίδα μας.Πριν την τοποθέτηση μας καλο θα ήταν να ρίχναμε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο.

Το κείμενο Δημόσιας Διαβούλευσης «Αρχές νομοθετικής πρωτοβουλίας για τη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ"

Για την θέση του Κυρίου Δημάρχου,έγινε νύξη και απο μένα στην προσωπική του σελίδα σε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης.Αναμένουμε την δική του θέση σε αυτό το μείζον ζήτημα.
stefanisgeorge (Μέλος)
Moderator
Δημοσιεύσεις: 75
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Αρρεν sakaflias_4 sakaflias_4@hotmail.com Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ-ΛΑΡΙΣΑ Γενέθλια: 1987-08-21
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
"The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do." P.Coelho
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
#698
Απ:ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
Εισήγηση Προέδρου ΤΕΔΚ και Δημάρχου Μουζακίου κ. Γεωργίου Κωτσού στο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ στις 18-19-20 Ιανουαρίου 2010

Αγαπητοί συνάδελφοι. Σήμερα διανύουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα και κρίσιμη περίοδο σε ότι αφορά τα ζητήματα της Αυτοδιοίκησης, τόσο σε θεσμικό όσο και σε αναπτυξιακό επίπεδο.
Πριν να καταθέσω την πρόταση μου για την Νέα Διοικητική Μεταρρύθμιση ας μου επιτραπεί να αναφερθώ στο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό πολιτικό σύστημα και δεν άλλο από την έλλειψη εμπιστοσύνης του πολίτη. Και αντί αυτό να γίνει η βάση στην οποία θα δομηθεί η νέα Διοικητική Μεταρρύθμιση διαπιστώνουμε καθημερινά ότι το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες χρησιμοποιώντας την έκθεση του συνηγόρου του πολίτη. Γινόμαστε καθημερινά αποδέκτες της φοβίας των βουλευτών για τις εξουσίες που θα έχουν οι Δήμαρχοι με το νέο σχέδιο Καλλικράτη
Η αναδιάρθρωση του Κράτους κατά συνέπεια και της αυτοδιοίκησης θεωρώ ότι είναι πλέον αναγκαία ώστε να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις και τις αλλαγές που γίνονται σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Οι αλλαγές είναι βέβαιο ότι επιδρούν καθοριστικά στην πολιτική, οικονομική, κοινωνική, και πολιτιστική ζωή όλων μας. Η ανάγκη εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης (ΜΟΧΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ) με σύγχρονες μορφές οργάνωσης που θα ξεπερνούν τα καθημερινά προβλήματα είναι απαραίτητη σήμερα όσο ποτέ άλλοτε.
Άλλωστε ως μέλη της ΕΕ θα πρέπει να προσαρμοζόμαστε γιατί αυτό επιβάλει η συμμετοχή μας σ’ αυτή . Ο ανταγωνισμός στο εσωτερικό της Ένωσης (ειδικά τώρα με την είσοδο νέων κρατών ) καθημερινά αυξάνεται και αν θέλουμε να ανταπεξέλθουμε θα πρέπει να αλλάξουμε. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στην οποία ανήκουμε έχει θεσπίσει κανόνες με τους οποίους θα πρέπει να προσαρμοστούμε ειδάλλως οι εξελίξεις θα μας ξεπεράσουν
Φυσικά δεν είναι δυνατόν να καταστεί δυνατή οποιαδήποτε αλλαγή- μεταρρύθμιση εάν πρώτα δεν αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ κεντρικού κράτους και Αυτοδιοίκησης , γιατί πως μπορούμε να μιλάμε για εμπιστοσύνη εάν ακόμη και σήμερα γίνονται προσπάθειες αφαίρεσης από την Αυτοδιοίκηση πόρων. Είναι δυνατόν να καταστρατηγείται το άρθρο 102 του Συντάγματος από το ίδιο το κράτος είναι δυνατόν να ψηφίζεται νόμος για την απόδοση των χρημάτων από τα τέλη κυκλοφορίας και αμέσως μετά άλλο νόμος να αναιρεί τον προηγούμενο. Μπορούμε κυρίες και κύριοι συνάδελφοι να εκπέμψουμε εμπιστοσύνη στους πολίτες εάν το ίδιο το κράτος δεν είναι συνεπές απέναντι στην εγγύτερη μορφή εξουσίας προς τον πολίτη την τοπική αυτοδιοίκηση
Η τοπική ανάπτυξη, η αειφόρος τοπική ανάπτυξη αποτελεί πρωταρχικό στόχο για την Ε.Ε. αλλά παράλληλα αποτελεί και μια παγκόσμια πρόκληση για τους ανταγωνιστές της σε όλο τον κόσμο.
Η αειφόρος ανάπτυξη βασίζεται σε μια ισορροπημένη οικονομική ανάπτυξη μια υψηλά ανταγωνιστική κοινωνική οικονομία της αγοράς, με στόχο την πλήρη απασχόληση και την κοινωνική πρόοδο καθώς επίσης ένα υψηλό επίπεδο προστασίας και βελτίωσης της ποιότητας του περιβάλλοντος. Με τους επικρατούντες ταχείς ρυθμούς δημογραφικών αλλαγών, (που προκαλούνται από διάφορες αιτίες- μετανάστες ) οι επόμενες δεκαετίες θα χαρακτηρισθούν από ιδιαίτερα έντονες πιέσεις σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του Κράτους, και για αυτό απαιτείται μια νέα μορφή οργάνωσης και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης και κατά συνέπεια και των ΟΤΑ
Η εμπειρία του Καποδιστρία μας επιτρέπει σήμερα να αισιοδοξούμε για την νέα διοικητική μεταρρύθμιση. Μπορούμε να κεφαλαιοποιήσουμε τα θετικά και να βελτιώσουμε ότι θεωρούμε ότι δεν λειτούργησε, ή αν θέλετε δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Βέβαια κανείς δεν πρέπει να αγνοήσει τα σημαντικά βήματα που έγιναν στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Αυτοδιοίκησης, που ωστόσο σε πολλούς τομείς παραμένει γραφειοκρατικό και αντιπαραγωγικό.
Ο ρόλος και η αποστολή της πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης κυρίες και κύριοι συνάδελφοι είναι να βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη σε όλα τα επίπεδα(κοινωνικά οικονομικά, περιβαλλοντικά) και αυτό θα πρέπει να είναι το κυρίαρχο και για την νέα διοικητική μεταρρύθμιση. Η εξυπηρέτηση του πολίτη θα πρέπει να είναι η αφετηρία για την οποιαδήποτε μεταρρύθμιση, αλλά ταυτόχρονα η διατήρηση στο εσωτερικό κάθε νέας διοικητικής μονάδας των πολιτισμικών, και πολιτιστικών παραδόσεων δεν θα πρέπει να αποτελούν πεδία διαπραγμάτευσης. Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε αγαπητοί συνάδελφοι ότι οι τοπικές κοινωνίες όλο και περισσότερο από κάθε χρονική περίοδο προσφεύγουν στο κοντινότερο επίπεδο εξουσίας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την επίλυση των προβλημάτων τους . Επί πλέον η Αυτοδιοίκηση στην νέα της Δομή θα πρέπει να αναλάβει ακόμη μεγαλύτερες πρωτοβουλίες που θα έχουν άμεσο αποτέλεσμα την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Όσον αφορά την Διοικητική Μεταρρύθμιση σε επίπεδο των Δήμων θα πρέπει να εξετασθούν τα οικονομικά μεγέθη, και να περιορισθούν οι οικονομικές ανισότητες όπου υπάρχουν για να αποφευχθεί ο σχηματισμός των ΟΤΑ πολλών ταχυτήτων.
Η νέα διοικητική ενότητα που θα σχηματισθεί θα πρέπει να έχει μια συμπαγή αναπτυξιακή πορεία χωρίς αποκλεισμούς και με ίση μεταχείριση στο σύνολο της. Τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά, θα πρέπει να εξετασθούν με κάθε λεπτομέρεια για την δημιουργία όσο το δυνατόν καλύτερων (συμπαγών) σχημάτων. Επί πλέον θα πρέπει πριν γίνει οποιαδήποτε δημιουργία νέων δομών και εάν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί θα ήταν σκόπιμο να γνωρίζουν όλοι πως συμμετέχουν. Η περιουσιακή κατάσταση των Δήμων που συνενώνονται θα πρέπει να είναι σε γνώση όλων για αυτό θα πρέπει άμεσα να γίνει οικονομική αποτύπωση. Σημαντικό θα ήταν επίσης να υπήρχε η δυνατότητα σύγχρονων προτάσεων αξιοποίησης της Δημοτικής περιουσίας των νέων Δομών . Εδώ νομίζω ότι μέσα από το επιχειρησιακό πρόγραμμα τής Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα μπορούσε να προβλεφθεί η εκπόνηση της απαραίτητης μελέτης για το παραπάνω θέμα.
Η ισχυροποίηση των ΟΤΑ σημαίνει βελτίωση της λειτουργικότητας της αποτελεσματικότητας αλλά και ουσιαστική παρέμβαση στην ανάπτυξη της περιοχής και κατ’ επέκταση της χώρας. Οι κοινωνικές Δομές θα πρέπει με οποιοδήποτε κόστος να συνεχίσουν να λειτουργούν στους νέους Δήμους αλλά ταυτόχρονα να εκσυγχρονιστούν και να στελεχωθούν όπου χρειάζεται, για να συνεχιστή χωρίς προβλήματα η παροχή των τόσο σημαντικών υπηρεσιών προς τους συμπολίτες μας.
Όσον αφορά το σχέδιο της Νέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης –Καλλικράτης η αρχική μου εκτίμηση είναι ότι κινείται προς την σωστή κατεύθυνση.
Θα πρέπει όμως να γίνουν αλλαγές πρώτον ως προς το τρόπο εκλογής των Δημοτικών συμβουλών. Οι Δημοτικοί σύμβουλοι θα πρέπει να εκλέγονται στο σύνολο της επικράτειας του νέου Δήμου και όχι μόνο στο Δήμο τους. Δεύτερο σοβαρό ζήτημα είναι η εκλογή του προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου με τον τρόπο που περιγράφεται στο σχέδιο θεωρώ ότι είναι λάθος και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα. Με λίγα λόγια θα πρέπει ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης τοπικός σύμβουλος να είναι και ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου και όχι να εκλέγεται έμμεσα από τους τοπικούς συμβούλους .
Είναι επίσης ζήτημα προς διερεύνηση κατά πόσο θα λειτουργήσει παραγωγικά η δημιουργία των πολλών επιπέδων εξουσίας που αναφέρονται στο σχέδιο της Νέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης δηλαδή Δήμαρχος, Δημοτικό Συμβούλιο, Τοπικοί Αντιδήμαρχοι, Θεματικοί Αντιδήμαρχοι Δημαρχιακή Επιτροπή , Τοπικά Συμβούλια , Εκτελεστική Επιτροπή Επιτροπές Δημοτικού Συμβουλίου, Συμβούλιο Διαβούλευσης Συνήγορος του Δημότη και Συνήγορος της Επιχείρησης .Στο σχέδιο δεν ξεκαθαρίζεται η προέλευση των χρημάτων για την κάλυψη των νέων αρμοδιοτήτων που αναλαμβάνουν οι νέοι Δήμοι
Επίσης θα πρέπει το συντομότερο δυνατόν να δημοσιοποιηθεί η γεωγραφική χάραξη ώστε να μπορέσουμε να εκτιμήσουμε εάν οι προτάσεις του σχεδίου μπορούν να λειτουργήσουν αναπτυξιακά στις νέες Αυτοδιοίκητες Δομές που θα δημιουργηθούν .
Η εμπειρία από τον Καποδιστρία διδάσκει ότι τα τότε συμβούλια περιοχής δεν θα έπρεπε να καταργηθούν αλλά να μετεξελιχθούν σε νέες Αυτοδιοίκητες Δομές .Με αυτό το δεδομένο έτσι και τώρα οι Δήμοι που δημιουργήθηκαν με τον Καποδιστρία δεν θα πρέπει να καταργηθούν αλλά να παραμείνουν, ως αναπόσπαστο τμήμα των νέων αυτοδιοικητικών δομών.
Πριν περάσω στην κατάθεση της πρότασης μου για την Διοικητική Μεταρρύθμιση θα μου επιτραπεί να κάνω αναφορά σε ένα κοινωνικό φαινόμενο αρνητικό για όλους μας και αυτό δεν είναι άλλο από το πρόβλημα της ανεργίας . Εδώ η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να δώσει απαντήσεις και νομίζω ότι μπορεί να το κάνει. Άλλωστε έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να είμαστε αποτελεσματικοί και ουσιαστικοί για τους Δημότες μας.(να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα καταπολέμησης που είχε προταθεί από την ΚΕΔΚΕ )
Η πρόταση μου για την νέα Δομή κυρίες και κύριοι συνάδελφοι είναι μια ρεαλιστική πρόταση και πιστεύω ότι είναι κοντά στις επιθυμίες του κοινωνικού συνόλου. Βασική επιδίωξη της νέας διοικητικής μεταρρύθμισης θα πρέπει να είναι αποτελεσματικότερη λειτουργία των νέων Δομών που θα δημιουργηθούν με σκοπό πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Για την επίτευξη του στόχου είναι αναγκαία η εκπροσώπηση των τοπικών κοινωνιών στη Νέα Δομή.
Η διατήρηση της εκπροσώπησης με συγκεκριμένες αρμοδιότητες κρίνεται απαραίτητη για την ορθότερη αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων, όπως επίσης και για την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίες που έχουν αποκτήσει οι αιρετοί, στη διαχείριση των τοπικών υποθέσεων.
Προτείνεται λοιπόν οι Υπάρχοντες Δήμοι να παραμείνουν ως έχουν, ως αναπόσπαστο τμήμα των νέων αυτοδιοικητικών δομών (Κεντρική Δομή ).
Η «Κεντρική Δομή » θα διοικείται από τον Επικεφαλής και το Κεντρικό Δημοτικό Συμβούλιο (ολιγομελές, το πολύ ως 13 μέλη) που θα εκλέγεται στο σύνολο της επικράτειάς της και θα συμπληρώνεται με τους Δημάρχους των υπαρχόντων Δήμων.
Η Κεντρική Δομή θα έχει τις εξής υπηρεσίες, άλλωστε προβλέπονται ελάχιστες διαφοροποιήσεις στο σχέδιο Καλλικράτης
1. Διοικητική Υπηρεσία
2. Υπηρεσία Προγραμματισμού-Πληροφορικής
3. Τεχνική Υπηρεσία
4. Οικονομική Υπηρεσία
5. Κοινωνική Υπηρεσία
6. Υπηρεσία Περιβάλλοντος
7. Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας.
8. Υπηρεσία Νομικής Υποστήριξης

Οι Υπάρχοντες (Σημερινοί) Δήμοι

Οι Υπάρχοντες (Σημερινοί) Δήμοι, στη νέα Δομή να διοικούνται από το Δήμαρχό τους (ο οποίος θα συμμετέχει υποχρεωτικά στο «Κεντρικό -Επικρατείας- Δημοτικό Συμβούλιο» και από ένα ολιγομελές Τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο (από 7 έως 9 μέλη).
Τα νέα Τοπικά Δημοτικά Συμβούλια των Υπαρχόντων (σημερινών) Δήμων να έχουν αρμοδιότητες διαχείρισης της καθημερινότητας μέσω της υλοποίησης της σημερινής τους ΣΑΤΑ την οποία και θα προγραμματίζουν υποχρεωτικά.
Πρόεδρος των τοπικών συμβουλίων όπως προανέφερα προτείνω να εκλέγεται ο πρώτος σε σταυρούς τοπικός σύμβουλος, ώστε έτσι να εκφράζεται και η βούληση των κατοίκων των χωριών μας, πρώην κοινοτήτων
Εκτιμώ ότι με την προτεινόμενη διαδικασία οι νέες αυτοδιοικητικές δομές θα σχεδιαστούν απαλλαγμένες από μικροπολιτικές πιέσεις και φυσικά θα είναι ισχυρότερες, αποτελεσματικότερες και θα υπακούουν σε αντικειμενικά κριτήρια.
Στη νέα Κεντρική Δομή θα έχουμε τον «Κεντρικό Δήμαρχο», τον Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου, 2-3 Αντιδημάρχους και 13 μελές Κεντρικό -Δημοτικό Συμβούλιο, στο οποίο θα συμμετέχουν και οι Δήμαρχοι των Τοπικών Δήμων (σημερινοί Δήμοι).
Οι Τοπικοί Δήμοι (σημερινοί Δήμοι) να διοικούνται από το Δήμαρχό τους, τον πρόεδρο του Δ.Σ. και 7 έως 9μελη θα αποτελούν το Τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο.
Με την παραπάνω πρόταση επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό ευελιξία στη λειτουργία, αλλά και η μεγαλύτερη δυνατή αντιπροσωπευτικότητα όλων των τοπικών κοινωνιών στη δημιουργία της Νέας Δομής.
Παράλληλα εξοικονομούνται οικονομικοί πόροι αναφορικά με τις δαπάνες των αιρετών, και το σημαντικότερο δεν καταργούνται οι σημερινοί Δήμοι, ως διοικητικές ενότητες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει συγκεντρωθεί από το ανθρώπινο δυναμικό τους, ελαχιστοποιώντας ή μηδενίζοντας τις όποιες αδυναμίες, από το μέγεθος των νέων Δομών. Η διοικητική μεταρρύθμιση γίνεται πιο ολοκληρωμένη, υπακούοντας σε αντικειμενικά κριτήρια, απαλλαγμένη από μικροπολιτικές «πιέσεις».
Εάν θέλουμε μάλιστα να δώσουμε και το στοιχείο της εθελοντικής διαδικασίας θα μπορούσε να προβλεφθεί ο σχεδιασμός των κεντρικών δομών να γίνει με αντικειμενικά και επιστημονικά κριτήρια που θα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που τίθενται για τη βιωσιμότητα, την επάρκεια κλπ και οι υπάρχοντες (σημερινοί) δήμοι να έχουν την ευχέρεια να επιλέξουν την Κεντρική Δομή που θα ενταχθούν, μετά από σχετικές αποφάσεις των Δημοτικών τους Συμβουλίων.
Αναφορικά με τη διοικητική μεταρρύθμιση στο Β’ Βαθμό Αυτοδιοίκησης εκτιμώ ότι η προσέγγιση που γίνεται προτείνοντας Αιρετό Περιφερειάρχη και Αιρετό Περιφερειακό Συμβούλιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση.
Τέλος η Διοικητική Μεταρρύθμιση δεν πρέπει να εξαντληθεί στους 2 βαθμούς της Αυτοδιοίκησης, αλλά να διατρέξει κάθετα και οριζόντια όλες τις δομές του κράτους μας, δρομολογώντας τις εξελίξεις για ευελιξία, αποτελεσματικότητα και αμεσότητα στη Δημόσια Διοίκηση. Εκτίμηση μου είναι ότι με το προτεινόμενο σχήμα θα πρέπει να δρομολογηθεί η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην παρούσα φάση και αν στη συνέχεια διαπιστωθούν αδυναμίες και αστοχίες να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις μετά από 1 ή 2 τετραετίες.
Θα ήθελα επίσης να προτείνω μέσα στο γενικό πλαίσιο των αλλαγών να προβλεφθεί και η αλλαγή στην ημερομηνία διενέργειας των εκλογών γιατί όπως αντιλαμβάνεστε το δεύτερο 15ημερο του Νοεμβρίου μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα στις ορεινές περιοχές.
Βέβαια θα πρέπει να τονιστεί ότι οποιαδήποτε διοικητική μεταρρύθμιση(όσο σωστά και αν γίνει ) εάν δεν συνοδευθεί από την θεσμική μεταφορά αρμοδιοτήτων μαζί με τους αντιστοίχους πόρους είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσουν οι νέοι ΟΤΑ ανταποκριθούν στο ρόλο τους αλλά και να συμβάλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της χώρας.
Δήμαρχος (Μέλος)
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 48
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
#699
Απ:ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
Πολύ σημαντικές είναι οι προτάσεις του Δημάρχου κ Κώστου Γεωργίου που θέλουν τους παλαιούς Δημάρχους με ουσιαστικούς ρόλους ,τους προέδρους των τοπικών διαμερισμάτων με αναβαθμισμένους ρόλους , μεγάλη σημασία ,στην διοικητική δομή των νέου Δήμου , στην εξασφάλιση νέων πόρων και στην στελέχωση με ειδικό επιστημονικό προσωπικό.

Όλες αυτές οι προτάσεις είναι το επιστέγασμα των προσπαθειών και εμπειριών που είχε ο κ Δήμαρχος απο την εφαρμογή του Καποδίστρια και εύχομαι να ληφθούν υπ όψη ,από τους αρμοδίους φορείς που επεξεργάζονται το σχέδιο Καλλικράτης
ΜΠΑΛΛΑΣ ΗΛΙΑΣ (Μέλος)
Expert Boarder
Δημοσιεύσεις: 123
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
#700
Απ:ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
Δεν είμαι, βέβαια, ειδικός και ούτε έχω κάποια εμπειρία σχετική με το θέμα. Θα ήθελα, ωστόσο, να δημοσιοποιήσω και εγώ κάποιους από τους προβληματισμούς μου :
Κατ’ αρχή να τονίσω πως όλες οι αποφάσεις της πολιτείας είτε αφορούν «Καποδίστρια» είτε «Καποδίστρια ΙΙ» είτε «Καλλικράτη» ειτε … είτε…., όταν και από τη στιγμή που θα αποτελούν γεγονός, πρέπει να τυγχάνουν απόλυτου σεβασμού και εφαρμογής από όλους. Αυτό επιτάσσουν οι αρχές ενός ευνομούμενου κράτους. Ειδικότερα τώρα για τα σχεδιαζόμενα με τον «Καλλικράτη», θα ήθελα να αναφερθώ στα εξής :

Εκ των πραγμάτων η συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών στη λήψη αποφάσεων που θα τους αφορούν φαίνεται, με βάση τουλάχιστο τα δρομολογούμενα, να καθίσταται όλο και πιο περιορισμένη. Μ’ αυτό ως δεδομένο εκτιμώ πως θα έπρεπε τουλάχιστο να επιτραπεί στις κοινωνίες αυτές να έχουν σήμερα πιο άμεσο και ενεργό ρόλο στη λήψη των τελικών αποφάσεων για τη μορφή και τον τρόπο διοίκησης που θα καθορίζει αύριο την τύχη τους. Οι απόψεις και θέσεις των εκπροσώπων των κοινωνιών αυτών, όπως κατά καιρούς εκφράστηκαν ή εκφράζονται δημόσια ή μέσα από θεσμοθετημένα όργανα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως καλύπτουν στην ουσία και την πραγματική βούληση της πλειοψηφίας, έστω, των ατόμων, φορέων, κ.λ.π., που απαρτίζουν τις ίδιες αυτές τοπικές κοινωνίες, για ένα τόσο σοβαρό για το μέλλον τους ζήτημα.

Ελάχιστα έχουν γίνει μέχρι σήμερα στον τομέα της μεταφοράς αρμοδιοτήτων από την κεντρική εξουσία στους ΟΤΑ και εκτιμώ ότι ποτέ αυτό δε θα πραγματοποιηθεί στον απαιτούμενο βαθμό, όσο η κεντρική εξουσία θα θέλει να ελέγχει και να έχει τον τελικό λόγο και όσο οι τοπικοί αιρετοί παράγοντες θα συμβιβάζονται, για τους δικούς τους ο καθένας λόγους (π.χ. κομματική ή και άλλους είδους εξάρτηση) με τη λογική αυτή. Γιατί μέχρι τώρα εκτιμώ πως αυτό γίνεται (ίσως περισσότερο πρακτικά παρά θεωρητικά). Και προς το παρόν όλα δείχνουν πως η κεντρική εξουσία δεν είναι διατεθειμένη στην πραγματικότητα να παραχωρήσει ευρείες αρμοδιότητες στους βαθμούς τοπικής αυτοδιοίκησης. Πέραν αυτού, ας μην ξεχνάμε και τους απαιτούμενους οικονομικούς πόρους για να γίνει κάτι τέτοιο.
Είχαμε και στο παρελθόν Δήμους και Κοινότητες τύπου «Καποδίστρια» ή του επί θύρας «Καλλικράτη» (μεγάλους, δηλαδή, δήμους, κ.λ.π.) για να τους εγκαταλείψουμε κάποια στιγμή χάριν κάτι άλλου, να προσπαθούμε και πάλι σήμερα να επαναφέρουμε κάτι παρόμοιο, κ.ο.κ.. «Εκσυγχρονισμός» και «προσαρμογή» κάθε φορά, θα μου πείτε … Για να μην έχουμε, όμως, ένα φαινόμενο όπου απλά η ιστορία επαναλαμβάνεται (άραγε προς όφελος ποιων και ποιος πληρώνει κάθε φορά «το μάρμαρο»;) αλλά να περάσουμε σε ουσιαστικά πλέον αποτελέσματα και να δημιουργηθούν επιτέλους – αν βέβαια το θέλουμε πραγματικά - βάσεις για πιο στέρεες δομές αυτοδιοίκησης, θα έπρεπε και πρέπει οι τοπικοί αιρετοί άρχοντες να αφήσουν στην άκρη οτιδήποτε άλλο (π.χ. κομματικές, πολιτικές, προσωπικές σκοπιμότητες) και να πιέζουν τόσο οι ίδιοι όσο και μέσα από τα θεσμικά τους όργανα πολύ πιο δυναμικά για να πετύχουν την περιβόητη μεταφορά αρμοδιοτήτων από την κεντρική εξουσία στην αυτοδιοίκηση, προτάσσοντας τη δύναμη και στήριξη που αντλούν από την άμεση επαφή τους με τις τοπικές κοινωνίες. Διαφορετικά φοβάμαι μήπως οι περισσότερες από τις δρομολογούμενες αλλαγές θα παραμείνουν απλώς «σχέδια επί χάρτου».
Εν τέλει εύχομαι να επικρατήσει το καλύτερο για τον κάθε τόπο και με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Γιώργος Δ. Καραβίδας
gkaravidas (Μέλος)
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 46
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
Τελευταία διόρθωση: 07/02/2010 17:06 απο gkaravidas.
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
#704
Απ:ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ πριν 9 Χρόνια, 7 Μήνες  
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ κ ΣΠΥΡΟΥ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΥ
προς τον Υπουργό Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Ι. Ραγκούση,

ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΙΟΥ (ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΑΡΧΗ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ )ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ /ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.


Ο Βουλευτής Καρδίτσας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, τ. Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ύστερα από τις Αναφορές που υπέβαλε στη Βουλή στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και του προγράμματος «Καλλικράτης» προχώρησε και σε έντονο διάβημα προς τον Υπουργό Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Ι. Ραγκούση, για τη δημιουργία οκτώ (8) Δήμων και δύο (2) ιστορικών Δήμων - Κοινοτήτων στο Νομό Καρδίτσας. Ο κ. Ταλιαδούρος στις προτάσεις που διατυπώνει στην επιστολή του αυτή, λαμβάνει υπόψη τα πορίσματα των ευρύτατων διαβουλεύσεων, που έγιναν σε τοπικό επίπεδο από φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης .


Ειδικότερα στο κείμενο της επιστολής του επισημαίνει τα εξής:

«Ενόψει της προώθησης του προγράμματος «Καλλικράτης» στη Βουλή, θα ήθελα να σας καταθέσω ορισμένες προτάσεις για το Νομό Καρδίτσας. Οι προτάσεις αυτές αποτελούν προιόν συστηματικής διαβούλευσης με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης του νομού και πληρούν τα αντικειμενικά κριτήρια που τίθενται με το πρόγραμμα όπως είναι τα γεωγραφικά, τα δημογραφικά και τα αναπτυξιακά. Είναι σημαντικό στο σχεδιασμό να λαμβάνονται υπόψη οι ειδικές ανάγκες των ορεινών δήμων όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις νησιωτικές περιοχές.

Προτείνω στο Νομό Καρδίτσας να δημιουργηθούν οκτώ (8) Δήμοι και δύο (2) ιστορικοί Δήμοι- Κοινότητες. Ειδικότερα,

Πρώτον, με βάσει τις ανωτέρω αρχές και κριτήρια και με κύριο κριτήριο το δημογραφικό και συμπληρωματικά το γεωργικό παράγοντα (πεδινή περιοχή) μπορούν να δημιουργηθούν οι τέσσερις (4) Δήμοι Καρδίτσας, Παλαμά, Σοφάδων και Μουζακίου, στους οποίους θα ενσωματωθούν τα γειτονικά διαμερίσματα όμορων Δήμων.

Δεύτερον, με βάση την αρχή της ορεινότητας μιας περιοχής και με την ταυτόχρονη ικανοποίηση των αντικειμενικών κριτηρίων (δημογραφικό, γεωγραφικό και αναπτυξιακό) μπορούν να δημιουργηθούν επιπλέον τέσσερις (4) Δήμοι. Συγκεκριμένα οι Δήμοι Αργιθέας, Λίμνης Πλαστήρα, Λίμνης Σμοκόβου και Σελλάνων.

Τρίτον, για λόγους δε ιστορικούς, προτείνω να διατηρηθεί ο ιστορικός Δήμος της Ρεντίνας και να ανεξαρτητοποιηθεί το ιστορικό χωριό Μαυρομμάτι, γενέτειρα του στρατάρχη Καραϊσκάκη .

Ειδικότερα, οι επιπλέον τέσσερις Δήμοι που προτείνονται είναι οι εξής:

1. Δήμος Αργιθέας

Ο «ενιαίος» Δήμος Αργιθέας θα ενσωματώσει τους υπάρχοντες Δήμους Αργιθέας και Αχελώου καθώς και την Κοινότητα της Ανατολικής Αργιθέας.

Η γεωμορφολογική ιδιαιτερότητα της ορεινής και δυσπρόσιτης περιοχής, το σύμπλεγμα των είκοσι χωριών, η κοινή οικονομική δραστηριότητα των κατοίκων, τα κοινά πολιτιστικά και λαογραφικά στοιχεία, η κοινή ταυτότητα καταγωγής και προέλευσης των Αργιθεατών και τέλος η ανάγκη επανεργοποίησης της ορεινής και δυσπρόσιτης αυτής περιοχής μέσω της ενίσχυσης της αυτόνομης διοικητικής της οργάνωσης, θα ενισχύσει τη συνοχή της περιοχής και θα δημιουργήσει τη νέα προοπτική κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης της Αργιθέας.

2. Δήμος Λίμνης Πλαστήρα

Ο «ενιαίος» Δήμος Λ. Πλαστήρα μπορεί να συμπεριλάβει κυρίως τους Δήμους Πλαστήρα και Νεβρόπολης Αγράφων.

Η συμπαγής γεωγραφική, οικονομική και κοινωνική ταυτότητα της ομοιογενούς «κλειστής» ορεινής περιοχής των 14 χωριών και των 34 επίσημων οικισμών, γύρω από τη Λίμνη Πλαστήρα, με το κοινό συγκοινωνιακό δίκτυο, τους κοινούς αναπτυξιακούς στόχους για τον τουρισμό, τη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία αλλά και ιστορικοί λόγοι (τόπος καταγωγής του Νικόλαου Πλαστήρα) συνηγορούν ότι η περιοχή της Λίμνης Πλαστήρα μπορεί να λειτουργήσει αυτοδιοικητικά, όπως άλλωστε προτείνεται και από τη Μελέτη για την χωροταξία των νέων ΟΤΑ του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ι.Τ.Α) της ΚΕΔΚΕ.

3. Δήμος Λίμνης Σμοκόβου

Ο προτεινόμενος Δήμος Λίμνης Σμοκόβου μπορεί να συμπεριλάβει τους Δήμους Ταμασίου, Μενελαίδος και μέρος από τους Δήμους Σοφάδων και Καλλιφωνίου, καθώς η περιοχή αυτή που περιλαμβάνει όλες οι περιοχές, που τροφοδοτούν ή τροφοδοτούνται από τη Λίμνη Σμοκόβου, αποτελεί ένα ενιαίο ορεινό, κατά κύριο λόγο γεωγραφικό σύνολο.

Τα ομοιόμορφα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, ανεπτυγμένες δομές πρωτογενούς παραγωγής, οι καλές οδικές υποδομές, ο ιαματικός τουρισμός και ο αγροτουρισμός, αλλά και η ύπαρξη εντός της περιοχής αυτής όλων των ιαματικών πηγών του Νομού Καρδίτσας και των Δημοτικών Επιχειρήσεων εκμετάλλευσης αυτών αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που καθιστούν το δήμο βιώσιμο, ικανό να ακολουθήσει ένα μοντέλο τοπικής αυτόνομης και βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης.

4. Ενοποιημένος Δήμος Σελλάνων και Παλαμά

Οι κάτοικοι και τα Δημοτικά Συμβούλια (με ομόφωνες αποφάσεις) των όμορων Δήμων Σελλάνων και Παμίσου, επιθυμούν να συνενωθούν ώστε να αποτελέσουν έναν ενιαίο Δήμο, στηριζόμενοι σε ιστορικά, πληθυσμιακά και κοινωνικά κριτήρια καθώς υπάρχει πληθυσμιακή ομοιογένεια (καραγκούνηδες). Η γεωμορφολογική ιδιαιτερότητα της συμπαγούς αυτής πεδινής περιοχής δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης κοινών οικονομικοκοινωνικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

5. Εναλλακτική πρόταση: Δήμος Δολοπίας Αγράφων
Εναλλακτικά θα μπορούσε να εξεταστεί και η δυνατότητα δημιουργίας ως τέταρτου δήμου, ο Δήμος Δολοπίας Αγράφων, που θα ενσωματώνει τους υφιστάμενους Δήμους Καλλιφωνίου, Ιτάμου, Μενελαίδας και Ρεντίνας, καθώς ο νέος αυτός Δήμος θα είναι λειτουργικός και βιώσιμος οικονομικά καθώς οι δύο κύριοι οδικοί άξονες συγκλίνουν. Η εναλλακτική αυτή πρόταση θα μπορούσε να συμπεριλάβει τον ιστορικό Δήμο Ρεντίνας μόνο στην περίπτωση που στο υπό διαβούλευση σχέδιο Καλλικράτης τελικά δεν θα υπάρξει πρόβλεψη - κατηγοριοποίηση για αμιγώς Ιστορικούς Δήμους.

Ιστορικοί Δήμοι / Δημοτικές Κοινότητες

•1. Δήμος Ρεντίνας

Θεωρώ ότι για λόγους ιστορικούς, κοινωνικούς και αναπτυξιακούς ο ιστορικός Δήμος της Ρεντίνας, θα πρέπει να παραμείνει ως έχει προκειμένου να διασφαλιστεί η φυσιογνωμία του. Ο ιστορικός Δήμος Ρεντίνας, με το ιδιαίτερο πολιτιστικό και ιστορικό του χαρακτήρα έχει ήδη οικονομική αυτοτέλεια. Έχει αποδείξει ότι έχει την τεχνογνωσία να διαχειριστεί μεγάλα έργα και να χαράξει πολιτική συγκράτησης του πληθυσμού, βελτίωσης της ποιότητας ζωής καθώς και δημιουργίας νέων θέσεων απασχόλησης.


2. Αυτονόμηση του Μαυρομματίου ως ιστορικός Δήμος / Κοινότητα

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην ιδιαίτερη περίπτωση του ιστορικού χωριού του Μαυρομματίου, που σήμερα διοικητικά ανήκει στο Δήμο Μουζακίου.

Θεωρώ, ότι η δημιουργία ανεξάρτητου Δήμου ή Κοινότητας Μαυρομματίου, για ιστορικούς πρωτίστως λόγους, θα αποτελούσε φόρο τιμής στον μεγαλύτερο, κατά την άποψη των ιστορικών, Στρατάρχη της Νεότερης Ιστορίας, το Γ. Καραϊσκάκη. Με την αναγκαστική ένταξη του χωριού στο Δήμο Μουζακίου και την εξαίρεση του από τα 130 που αναβαθμίστηκαν σε Δήμους το χωριό στερήθηκε εσόδων (που θα δικαιούνταν στην περίπτωση που θα ήταν χαρακτηρισμένο ως Ιστορικό χωριό) και θα ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην Ιστορική του αποστολή.

Η αυτονόμηση του Μαυρομματίου ως ιστορική Κοινότητα αφενός μεν αποτελεί εθνικό μας χρέος προς τον κορυφαίο Αρχιστράτηγο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 αφετέρου δε θα μπορούσε να το εντάξει στις Ιστορικές Κοινότητες όπου ενοποιούμενη με τις άλλες Ιστορικές Κοινότητες της χώρας θα δημιουργούσαν ένα «Δίκτυο Ιστορικών Χωριών». Το Δίκτυο αυτό με την υλοποίηση στοχευμένων αναπτυξιακών προγραμμάτων συνέβαλε ουσιαστικά στη διατήρηση και την συντονισμένη ανάδειξη της ιστορίας και του πολιτισμού μας, που αποτελούν και το ουσιώδες εθνικό μας κεφάλαιο.

Με την πρόταση μου αυτή, νομίζω, ότι το νέο σχήμα αυτοδιοίκησης και αποκεντρωμένης διοίκησης στο Νομό Καρδίτσας θα είναι πράγματι αναπτυξιακό και παραγωγικό στην υπηρεσία του πολίτη.»
ΜΠΑΛΛΑΣ ΗΛΙΑΣ (Μέλος)
Expert Boarder
Δημοσιεύσεις: 123
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Σημειώθηκε Σημειώθηκε  
 
Τελευταία διόρθωση: 15/02/2010 09:31 απο ΜΠΑΛΛΑΣ ΗΛΙΑΣ.
 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.  
Πάνε στην αρχή

Facebook Page

pantos_egainia_2

Αναζήτηση

Σύνδεση






Login reminder Forgot login?

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie. Για να μάθετε περισσότερα για το τι είναι τα cookies και πως χρησιμοποιούνται δείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου.

Να δέχομαι cookies από αυτή τη σελίδα.

EU Cookie Directive Module Information